Kampanie SMS

Nowoczesne technologie dają dużo możliwości prowadzenia działań reklamowych. Popularne są newslettery, mailingi, banery czy inne odnośniki odsyłająca na landing page. Wśród tych rozwiązań pojawiają się też kampanie SMS, odznaczają się dużą skutecznością. Do zalet tego rozwiązania należy też duży zasięg, znacznie większy niż w opcjach podanych powyżej. Kolejny atut to fakt, że SMS jest krótką wiadomością, jest znacznie większe prawdopodobieństwo, że zostanie przeczytany niż w przypadku newslettery. Co równie ważne odbiorcy praktycznie wszędzie mają przy sobie telefon i przychodzące wiadomości traktują bardzo osobiście, co pozwala na zbudowanie trwałych relacji. W kampaniach SMS należy tworzyć krótkie i chwytliwe komunikaty, takie, które będą w stanie zainteresować odbiorcę.

Kampanie z wykorzystaniem SMS

Istnieje wiele ciekawych sposobów prowadzenia kampanii reklamowych w internecie. Rekordy popularności biją newslettery i mailingi wśród popularnych rozwiązań są też banery czy linki sponsorowane. Reklamowanie się przez wiadomość SMS jest równie często wykorzystywane. Zaletą tego rozwiązania jest duży zasięg oraz udowodniona skuteczność. Nie należy też zapominać o tym, że SMS nie jest długi, dzięki temu jest ogromne prawdopodobieństwo, że zostanie przeczytany. Współcześnie ludzie zawsze posiadają przy sobie telefon i odruchowo czytają przychodzące na niego SMS-y. Traktują je bardzo osobiście, co zdecydowanie warto wykorzystać. Przy tworzeniu tego typu kampanii należy skupić się na ułożeniu chwytliwego tekstu.

SMS w kampaniach reklamowych

Internet daje ogromne możliwość pozwalające na prowadzenie działań reklamowych. Do potencjalnych klientów docierają newslettery, mailingi, czy też banery. Nie należy przy tym zapominać o sprawdzonej metodzie, jaką jest wiadomość SMS. Posiada kilka cennych zalet, z których na pierwszy plan wysuwa się duży zasięg oraz doskonała skuteczność. Tego typu przekaz jest krótki, więc nie ma możliwości, by znudził czytającą go osobę. Nie bez znaczenia jest też fakt, że niemal każdy człowiek posiada telefon. Przychodzące na niego wiadomości są w stanie stworzyć trwałe relacje na linii klient-nadawca. Najważniejsza z zasad, o której należy pamiętać tworząc wiadomość SMS mówi, że przekaz musi być chwytliwy i jasny.

Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Atgor Investment LTD.,
5 London Road,
London, SW179JR
P: (+48) 880 886 888
HAS GROUP Sp. zo.o. .,
Al. Solidarności 115/2,
Warszawa, 00-140
P: (+48) 880 886 888
Wyślij do nas maila

Albo odwiedz nasze profile społecznościowe

© 2017 Atgor Investment LTD