CRM - efektywne zarządzanie relacjami z klientem

CRM w systemie Presmoo jest narzędziem wspomagającym sprzedaż, oraz ułatwiającym zarządzanie relacjami z klientami. Działanie CRM w automatyzacji marketingu opiera się głównie na działaniu na określonym segmencie ( grupie leadów o podobnych zainteresowaniach i preferencjach produktowych) , metoda scoringu jaka jest tu zastosowana pozwala na wyselekcjonowanie grupy najbardziej zaangażowanych a tym samym rokujących klientów.Ponieważ wszystkie działania użytkowników na stronie przesyłane są w czasie rzeczywistym co w znaczny sposób ułatwia decyzję o kontakcie sprzedażowym możemy również kontrolować cały proces marketingowo sprzedażowy również w długotrwałych i sekwencyjnych relacjach z klientami. Dzięki wdrożeniu CRM w zarządzanie relacjami z klientami mamy możliwość na skuteczną i sprawną wymianę kluczowych informacji między działami, co pozwala na jeszcze efektywniejszą współpracę i tym samym osiągnięcie lepszych wyników.

CRM - narzędzie zarządzające sprzedażą

Integracja CRM z Automatyzacją Marketingową daje szansę określenia możliwości sprzedażowych oraz czas w którym powinien nastąpić kontakt działu sprzedaży z danym klientem ale nie tylko .W długim okresie skraca proces sprzedażowy -sprzedawca wie kiedy i w jakim celu kontaktować się z klientem.Spadek kosztów sprzedaży spowodowany łatwością dostępu do szerszych informacji o kliencie jest dodatkowym atutem takiego działania. Wraz ze wzrostem jakości danych o kontaktach ( która jest aktualizowana na bieżąco ) wzrasta konwersja sprzedażowa ponieważ dział sprzedaży dostaje na bieżąco dane klientów zainteresowanych zakupem którzy wcześniej są już odpowiednio przygotowani do rozmowy przez inne moduły automatyzacji marketingu takimi jak lead nurturing.

Kalendarz - ekonomiczne zarządzanie czasem

Najcenniejszą rzeczą każdego marketera czy sprzedawcy jest czas , wbudowany moduł kalendarza daje możliwość zaplanowania każdego działania. W aplikacji wprowadzamy zaplanowane spotkania, wykonanie telefonu, czy wysłanie oferty ale również datę przeprowadzenia konkretnej akcji np. mailingowej. Odpowiednie powiadomienia pozwalają na kontrolowanie prowadzonych działań.Aplikacja kalendarza pozwala na dowolny podgląd zarówno całego miesiąca , tygodnia czy dnia.

Pełen profil klienta z dowolną edycją pól

Moduł ten daje nam pełny obraz informacji jakie udało nam się uzyskać na temat każdego potencjalnego lub już aktywnego użytkownika. Dane kontaktowe takie jak adres e mail, telefon, ale również do jakich dany klient jest przypisanych list oraz jakie kampanie zostały już przeprowadzone.Dopisywanie informacji o kliencie może odbyć się na trzy sposoby.Zaimportowanie już posiadanej bazy klientów, ręczne wprowadzanie klienta np. po jego kontakcie telefonicznym lub automatyczne generowanie danych po wprowadzeniu modułów automatyzacji marketingu takich jak wypełnił formularz kontaktowy- adres e mail , imię, nazwisko ,numer telefonu.

Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Atgor Investment LTD.,
5 London Road,
London, SW179JR
P: (+48) 880 886 888
HAS GROUP Sp. zo.o. .,
Al. Solidarności 115/2,
Warszawa, 00-140
P: (+48) 880 886 888
Wyślij do nas maila

Albo odwiedz nasze profile społecznościowe

© 2017 Atgor Investment LTD