Zarządzanie leadami

Leady są to dane kontaktowe pozostawione na stronie internetowej danej firmy przez odwiedzającego ją internautę. Wiele działań marketingowych sprowadza się do zachęcenia użytkownika by odwiedził stronę docelową i pozostawił lead lub inne wartościowe dane na swój temat. Wykorzystuje się do tego reklamy, media społecznościowe, mailing itp. Dobrym sposobem na pozyskiwanie leadów jest pozostawienie na stronie dobrowolnego formularza kontaktowego. Często użytkownik w zamian otrzymuje dostęp do darmowych, materiałów, które będą go interesować, takich jak e-booki, czy próbki produktu. Zdobyte leady są zazwyczaj przetwarzane przy pomocy specjalnych narzędzi i programów do automatyzacji marketingu. Pozwalają na zdobycie bardzo ważnej wiedzy dla firmy, jest to określenie stopnia zainteresowania potencjalnego klienta danymi produktami lub usługami. Właściwe zarządzanie leadami sprzedażowymi pozwala określić zainteresowania, zachowania na stronie internetowej i gotowość zakupową potencjalnych klientów. To z kolei stanowi bardzo ważny etap procesu sprzedaży. Umożliwia bowiem określenie grupy docelowej i dopasowanie do niej odpowiedniej oferty. To przygotowuje klientów do dokonania zakupu i zwiększając szansę firmy na zamknięcie cyklu sprzedażowego.

Smart lists

SMART listy - to całe bazy leadów, w których znajdują się uszeregowane potrzeby klientów. Jest to istotne z tego względu, że kampania może być od razu dostosowana wprost do potrzeb danego klienta. Kiedy posiadasz listę z leadami o punktacji powyżej 80 punktami istnieje większa szansa, że produkt zostanie zakupiony, niż w przypadku klientów z ilością punktów: 20. Dodatkowo można tych klientów (z 80 punktami) jeszcze zmotywować, poprzez publikację specjalnych reklam remarketingowych.

Segmentacja leadów

Kluczem do pełnego wykorzystania możliwości automatyzacji marketingu jest odpowiednia segmentacja leadów odpowiedni podział klientów na grupy o podobnych zainteresowaniach i cechach o zbliżonych preferencjach produktowych pozwala na odpowiedni dobór treści przesyłanych do odpowiednich grup segmentowych . Odpowiednie dopasowanie tematyczne gwarantuje większy wskaźnik kliknięć większy ruch na stronie i tym samym większą aktywność leadów. Segmentacja pozwala na pogrupowanie potencjalnych klientów pod względem cech demograficznych , lokalizacji rozmiaru firmy czy stanowiska pracy. Możliwy podział leadów ze względu na system operacyjny czy urządzenie z jakiego były wejścia na stronę ,czy na frazę po jakiej nastąpiło wejście na stronę daje wiele możliwości wykorzystania segmentacji.

Pełen profil klienta z dowolną edycją pól

Moduł ten daje nam pełny obraz informacji jakie udało nam się uzyskać na temat każdego potencjalnego lub już aktywnego użytkownika. Dane kontaktowe takie jak adres e mail, telefon, ale również do jakich dany klient jest przypisanych list oraz jakie kampanie zostały już przeprowadzone.Dopisywanie informacji o kliencie może odbyć się na trzy sposoby.Zaimportowanie już posiadanej bazy klientów, ręczne wprowadzanie klienta np. po jego kontakcie telefonicznym lub automatyczne generowanie danych po wprowadzeniu modułów automatyzacji marketingu takich jak wypełnił formularz kontaktowy- adres e mail , imię, nazwisko , telefon.

Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Atgor Investment LTD.,
5 London Road,
London, SW179JR
P: (+48) 880 886 888
HAS GROUP Sp. zo.o. .,
Al. Solidarności 115/2,
Warszawa, 00-140
P: (+48) 880 886 888
Wyślij do nas maila

Albo odwiedz nasze profile społecznościowe

© 2017 Atgor Investment LTD