Remarketing adwords

Remarketing adwords w najprostszym ujęciu umożliwia wyświetlanie reklam internautom, którzy chociaż raz odwiedzili witrynę danej firmy lub skorzystali z jej aplikacji mobilnej. Mogą być to na przykład użytkownicy odwiedzający sklep online, ale niczego w nim niekupujący. Zatem remarketing pomaga nawiązać z nimi ponowny kontakt za sprawą wyświetlenie trafnych reklam na różnych urządzeniach, których używają. Tego typu reklama ma dużo zalet, po pierwsze wyświetla reklamy, gdy internauta szuka informacji o danym produkcie lub przegląda inne witryny. Pokazują się też osobom, które szukają informacji na temat konkretnej firmy. Charakterystyczną cechą remarketingu jest duży zasięgiem i łatwość w tworzeniu reklam. Adwords oddaje użytkownikom wiele opcji do wyboru, można na przykład dopasować formę reklamy do wybranych celów marketingowych. Jest to, zatem bardzo skuteczna wersja kampanii reklamowej.

Charakterystyka remarketingu adwords

Rozwiązaniem, które zdobywa ogromną popularność jest wyświetlanie reklam użytkownikom internetu, którzy odwiedzili jakąś witrynę, lecz nie zdecydowali się na zakupy czy rejestrację na portalu. Jest to tak zwany remarketing adwords, w znacznym stopniu ułatwia nawiązywanie kontaktu z potencjalnymi klientami. Ogromną zaletą tego rozwiązania jest to, że reklama ukazuje się nawet, gdy użytkownicy odwiedzają inne witryny czy szukają informacji o jakimś produkcie, firmie lub usłudze. Reklamodawca może w bardzo łatwy sposób tworzyć swój przekaz, adwords oddaje mu do dyspozycji wiele narzędzi. Dobrym tego przykładem jest dopasowanie rodzaju reklamy do wybranych grup docelowych. Można, więc śmiało stwierdzić, że remarketing adwords jest doskonałą metodą na zdobywanie rozpoznawalności w sieci.

Zalety, remarketingu adwords

Istnieje pewna forma marketingu w sieci, która ma bardzo ciekawe działanie. Jeśli internauta wejdzie na daną stronę, ale nie wykona zakupów czy innych działań ujrzy później reklamę tegoż właśnie portalu. Jest to tak zwany remarketing adwords, jego zadaniem jest wyświetlanie reklam dopasowanych do tego, czego poszukuje internauta. Mogą to być jakieś produkty, usługi czy też informacje o firmie. Pozwala to na nawiązanie ponownych relacji z konkretnym klientem. Tego typu reklama ma wiele zalet, najważniejsze z nich to:
  • Wyświetlanie reklam w czasie, gdy internauta poszukuje informacji o konkretnym produkcie czy usłudze lub gdy przegląda inne witryny.
  • Cenne informacje pokazują się też osobom, które szukają wiadomości na temat danej firmy.
  • Remarketing cechuje się dużym zasięgiem.
  • Tworzenie nowych reklam jest bardzo łatwe.
  • Adwords udostępnia użytkownikom wiele opcji do wyboru, takich jak dopasowanie formy reklamy do własnych celów marketingowych.

Skuteczny remarketing adwords

Remarketing adwords to nic innego niż wyświetlanie reklam internautom, którzy pojawili się na stronie firmy lub sklepu. Często zdarza się, że nie wykonali pożądanej przez reklamodawcę akcji, więc remarketing pozwala na nawiązanie z nimi ponownego kontaktu. Realizuje to zadanie poprzez wyświetlanie trafnych reklam na różnych urządzeniach, których używają klienci, chodzi tu o komputery, tablety oraz smartfony. Ta odmiana kampanii reklamowej posiada wiele zalet, oto najważniejsze z nich:
  • Reklamy pojawiają się internauta poszukuje informacji o produkcie lub usłudze. Treści wyświetlają się też, gdy odwiedza jakiekolwiek portale.
  • Zaletą remarketingu adwords jest duży zasięg oraz skuteczność.
  • Nie trzeba wkładać dużego wysiłku w tworzenie reklam, jest to bardzo proste.
  • Reklamodawca może dopasowywać typ reklamy do wybranej przez siebie grupy docelowej.

Kontakt

W przypadku jakichkolwiek pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Atgor Investment LTD.,
5 London Road,
London, SW179JR
P: (+48) 880 886 888
HAS GROUP Sp. zo.o. .,
Al. Solidarności 115/2,
Warszawa, 00-140
P: (+48) 880 886 888
Wyślij do nas maila

Albo odwiedz nasze profile społecznościowe

© 2017 Atgor Investment LTD